حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » 376 مورد تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان صادر شد

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 376 مورد تاییدیه و گواهی ایمنی آسانسور در این استان صادر شد.

...

کاوش نیوز: مرضیه قنبریان افزود: در سال جاری تعداد 491 مورد درخواست صدورتاییدیه استاندارد وصول شد.

وی با اشاره به آسانسورهای منصوبه در مسکن مهر اظهار داشت: 207 مورد تاییدیه برای آسانسورهای مسکن مهر در سطح استان صادر شده که اعتبار آنها یک ساله است.

مدیرکل استاندارد لرستان بیان کرد: با توجه به این آمار و با تاکید بر خطرات احتمالی آسانسورهای غیر استاندارد، این امر مستلزم همکاری و همت هر چه بیشتر دستگاه های متولی درجهت برطرف نمودن نواقص و استانداردسازی آسانسورها این ساختمان ها است.

قنبریان اضافه کرد: هم اکنون 29 شرکت نصاب آسانسور که مورد تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هستند در سامانه استاندارد لرستان فعال است.

وی درخصوص تجهیزات بازی و تفریحی ادامه داد: براساس مصوبات شورای عالی استاندارد، فعالیت تمامی تجهیزات تفریحی اعم از تجهیزات شهربازی، زمین بازی، سازه های بادی و آبی بدون تائیدیه سازمان ملی استاندارد ایران ممنوع است.

مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به تجهیزات تفریحی مستقردر زمین های بازی گفت: هم اکنون 6 شرکت بازرسی تجهیزات بازی در استان وجود دارد که زیر نظر سازمان استاندارد می توانند اقدام به بازرسی و استاندارد سازی تجهیزات تفریحی نمایند.

قنبریان افزود: اکنون 115 مرکز تفریحی شامل 25 شهربازی، 2 مرکز قایق رانی، 32 پارک بازی و 56 زمین بازی در استان وجود دارد که در مجموع یک هزارو 55 وسیله بازی در این مراکز مستقر است که از این تعداد کمتر از ده درصد استانداردسازی شده اند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.