حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » احزاب برای توسعه شهرستان برنامه ارائه دهند

فرماندار سلسله گفت: احزاب باید برای توسعه و پیشرفت همه بخش های شهرستان برنامه ارائه دهند و زمینه را برای ایجاد رقابت اجتماعی فراهم کنند.

...

کاوش نیوز: شریف خسروی در نشست با دبیران احزاب و فعالان سیاسی شهرستان اظهار داشت: اگر انتقادی به ارکان دولت و مجلس صورت گیرد، باید سازنده باشد.

وی با اشاره به اینکه منظور از آتش به اختیاری که مقام معظم رهبری فرموده اند، این است که همه به عنوان شهروند اگر نقدی دارید، بدون هیچ واهمه ای نقد کنید، بیان کرد: برگزاری این نشست ها، کارگاهی برای یادگیری است لذا در این کارگاه باید سعه صدر داشته باشیم و نظرات مخالف نظرمان را بشنویم و نگاهمان به قصد اصلاح باشد.

فرماندار سلسله افزود: ورود احزاب فرد و حکومت را کارآمد نموده و قدرت را پاسخگو می کند.

خسروی با بیان اینکه عنصر حزبی به خاطر جامعه اش از خود می گذرد، اضافه کرد: برای اینکه کارها پیش رفته و ادامه پیدا کند و خروجی قابل قبولی داشته باشد، شورای مشورتی متشکل از سه نفر از اصولگرایان و سه نفر از اصلاح طلبان که اجماع عمومی داشته و خواسته ها و منافع عمومی را بر خواسته ها و منافع فردی ترجیح دهند، از سوی احزاب تشکیل و معرفی شود.

وی یادآور شد: باید از ظرفیت ها و پتانسیل هایی که وجود دارد برای پیشرفت و توسعه شهرستان استفاده شود.

فرماندار سلسله بیان کرد: احزاب در راستای شفافیت در جامعه و قرار گرفتن در مسیر اخلاق تلاش کنند.

خسروی گفت: افرادی که به عنوان عنصر حزبی در فضای مجازی حضور دارند، باید صحبت هایشان در امتداد مسیر فکری جریانشان باشد.

وی با تاکید بر اینکه اجازه ندهید نامزدها به عنوان احزاب از شما سوءاستفاده کنند، افزود: بر اساس شایسته سالاری، الگو بگیرید و در حزب به دنبال خواسته های فردی نباشید چرا که در حزب باید طمع خود را از منافع عمومی کوتاه کنید.

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه کسی که می خواهد یک کنشگر فعال باشد باید دارای سه سرمایه فردی، اقتصادی و اجتماعی باشد، تصریح کرد: خانه احزاب بر اساس دستورالعمل ها باید در استان و یا کشور باشد اما می شود در شهرستان تحت عناوینی همچون شورای گفتگوی احزاب، جایی را برای فعالیت ایجاد و اصول قانون را در آن رعایت کرد.

خسروی اضافه کرد: یک ماه برای ایجاد ساختار احزاب و ارکان آنها فرصت وجود دارد، اگر ظرف این مدت حزبی کامل نشد منحل می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.