حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » خبرنگاران کردستانی دغدغه‌ها و مطالبات مردمی را به نحو احسن منعکس می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: خبرنگاران کردستانی دغدغه‌های عمومی و مطالبات مردمی را به بهترین شکل انتقال داده و از حقوق آنان در جایگاه‌های مختلف حراست و حفاظت می‌کنند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام سید محمد سادات در دیدار با خبرنگاران این رسانه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و فرارسیدن 17مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: از همراهی صادقانه و تعامل سازنده و جهادی اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران تسنیم با این شورا در پوشش مراسم و مناسبت‌های ملی و انقلابی صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی گفت: خبرنگاران چشمان بینا و زبان گویای مردم و افسران جنگ نرم عصر حاضر هستند که با آگاه‌سازی و اطلاع رسانی صادقانه، جامعه را به سمت پیشرفت و تعالی سوق داده و با ایجاد شفافیت، در مقابل شبیخون بی‌رحمانه رسانه‌های معاند ایستادگی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: امروز این مجاهدان حق طلب و مستقل، امانتداران واقعی و مورد اعتماد مردم در انعکاس صحیح حقایق هستند که دغدغه‌های عمومی و مطالبات مردمی را به بهترین شکل انتقال داده و از حقوق آنان در جایگاه‌های مختلف حراست و حفاظت می‌کنند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران سختکوش و مجاهد استان کردستان به ویژه خبرنگاران تسنیم همواره و در همه مناسبت‌های مختلف پا به پای خادمان عرصه برگزاری مراسم در ایام‌الله‌های مختلف، پایبندی خود به نظام و تعهد به انعکاس صحیح مواضع رسمی مردم این استان را بارها به اثبات رسانده و بازوان توانمند خلق حماسه‌های جاودان حضور مردمی در عرصه‌های گوناگون بوده و هستند.

سادات بیان کرد: بزرگداشت مناسب و با شکوه ایام‌الله انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و انقلابی، مرهون همراهی و همکاری صادقانه و صمیمانه اصحاب رسانه‌ در امر اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی، ترغیب مناسب و به موقع مردم به حضور فعال، پویا و تأثیرگذار در مراسم و مناسبت‌های ملی ـ عمومی و انعکاس شایسته، هوشمندانه و گسترده در بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی، اغنا و تنویر و تأثیر بر افکار عمومی در مسیر شناخت مفاهیم و اندیشه‌های والای انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به تعامل مثبت، سازنده و ارزشمند رسانه‌ها و خبرنگاران معتقد و فهیم و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار و رویدادهای مراسم و مناسبت‌های ملی و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی در استان کردستان اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران نمایشگران اقتدار دفاعی و توان بازدارندگی کشور و بازوان مؤثر عرصه جنگ نرم و تبدیل تهدیدهای فراروی نظام به فرصت‌های بالنده تاریخی هستند که باید حرمت و جایگاه آنان همواره حفظ شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.