حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » ۱۰۰ روستای کردستان از پوشش تلفن همراه بهره مند می‌شوند

براساس اعلام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان، ۱۰۰ روستای تابعه این استان تا کمتر از ۶ ماه دیگر از خدمات پوشش تلفن همراه بهره مند می‌شوند.

...

کاوش نیوز: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان اظهار داشت: در سفر وزیر ارتباطات به کردستان مصوب شد که از ۵۰۰ روستای محروم از پوشش تلفن همراه، ۲۵۰ روستا تحت پوشش قرار گیرند.

فردین سعیدی با اشاره به اینکه تا ۶ ماه آینده و در فاز اول ۱۰۰ روستای استان زیر پوشش این فناوری قرار می‌گیرند، یادآور شد: از این ۱۰۰ روستا عملیات اجرایی ۱۷ سایت آغاز شده که تا چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: با احداث این سایت ها، ۲۴ روستای این استان به شبکه گسترده پوشش تلفن همراه متصل می‌شوند ضمن اینکه کار جانمایی و طراحی ۷۳ سایت نیز انجام شده و در حال تملک زمین برای احداث آنها هستیم.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان افزود: در این طرح ها روستاهای بالای ۶۰ خانوار که پوشش زیر ۵۰ درصد دارند در اولویت بوده و برای زیر پوشش قرار دادن آنها برنامه ریزی شده است.

سعیدی اضافه کرد: پوشش تلفن همراه با تکنولوژی ۳G/۴G در ۳۰ شهر استان کردستان تکمیل و در بیش از یک هزار و ۱۰۰ روستا نیز ایجاد شده و به سرعت این روند در حال افزایش است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.