حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » فرماندار بویراحمد پیگیر مشکلات بخش لوداب/رفع مشکل اینترنت در آینده‌ای نزدیک

فرماندار شهرستان بویراحمد با همراهی برخی از مدیران شهرستانی از بخش لوداب بازدید و در شورای اداری بخش حضور یافت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویراحمد با همراهی برخی از مدیران شهرستانی از بخش لوداب بازدید و در شورای اداری بخش حضور یافتند.

کناری، فرماندار شهرستان بویراحمد با هیئت همراه از روستای صفرآباد چین بازدید و هدف از این بازدید را بررسی پروژه های در حال اجرا و تکمیل شده و یا رفع کم و کاستی‌های مجموعه خدمات رسان به این روستا دانست.

در حاشیه این سفر، فرماندار شهرستان بویراحمد با حضور در سه راهی پاتاوه _لوداب_چین از نزدیک با مشکلاتی چون نبود روشنایی شبانه در این سه راهی، مشکلات زیر ساختی این پروژه و .... قرار گرفت که قول رفع آن ها داده شد.

بعد از بازدید میدانی فرماندار از روستاهای مورد نظر، فرماندار و هیئت همراه در شورای اداری بخش حضور یافت.

در این نشست جمال روحانی بخشدار لوداب عمده ترین مشکلات بخش را با حضور فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی مطرح کرد که از عمده ترین مشکلات این بخش می توان به نبود اینترنت در ۵۰ درصد از روستاهای بخش، جاده ارتباطی روستاهای چال شاهین، تنگ آلک،کمک ها، سه راهی آبکاسه به چین، جاده چهار راه جهاد به اشکفت سیاه و رها شدن شبکه گاز و خطوط انتقال آب اشاره کرد.

فرماندار شهرستان بویراحمد در پاسخ به این همه مشکل گفت: اعتبار برخی از پروژه های راه سازی روستاهایی چون کمک،تلاب سفید و..... به مناقصه رفته است.

در خصوص مشکلات آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در بخش لوداب، کناری فرماندار بویراحمد به صعب العبور بودن منطقه اشاره کرد و افزود: تا یک ماه آینده مشکلات موجود در این زمینه رفع خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.