حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » جاده ملی پاتاوه - دهدشت 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی روند ساخت جاده ملی پاتاوه به دهدشت را قابل قبول دانست و گفت : عملیات ساخت این جاده 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

...

کاوش نیوز: عدل هاشمی پور عصر جمعه از این طرح بازدید کرد و اظهار داشت که بارندگی های چند ماه گذشته روند اجرایی این طرح را کمی کند کرده است.

وی پیش بینی کرد که کار احداث جاده ملی و ترانزیتی پاتاوه به دهدشت تا پایان سال 98 به پایان برسد و آماده بهره برداری شود.

هاشمی پور گفت: یک هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار در دو بخش ملی و اعتبارات سفر رهبری برای تسریع در روند ساخت این جاده در سال جاری اختصاص یافته است.

هاشمی پور تصریح کرد که بعد از پایان بارندگی ها عملیات ساخت تونل ها و پل های خاص ادامه می یابد.

قطعه نخست این جاده از روستای گندی خوری تا منطقه سر چنار در سال 87 نیز به بهره برداری اولیه رسید.

قطعه دوم جاده از سرچنار تا لوداب، قطعه سوم از لوداب تا دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه و قطعه چهارم نیز از کمربندی شهر دهدشت تا دهدشت غربی است.

قطعه سوم جاده ملی پاتاوه - دهدشت 63 کیلومتر طول دارد و دارای 11 دهنه پل به طول سه هزار و 160 متر است . این قطعه از جاده حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جاده ملی پاتاوه - دهدشت از مصوبات سفر سال 73 مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد است که در چهار قطعه درحال احداث است.

قطعه دوم این جاده به طول 28 کیلومتر اردیبهشت امسال به بهره برداری رسید. پارسال 950 میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف برای ساخت این جاده هزینه شد. با بهره برداری از جاده ملی و ترانزیتی پاتاوه به دهدشت، مسیر استان های مرکزی از جمله اصفهان تا بنادر جنوبی کشور از نظر زمانی نزدیک به 2 ساعت کوتاه تر می شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.