حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » بیش از ۹۴ درصد دانش آموزان گچساران دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

بیش از ۹۴ درصد دانش آموزان گچساران دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردندرئیس مرکز بهداشت گچساران گفت: تاکنون بیش از ۹۴ درصد دانش‌آموزان گروه هدف این شهرستان معادل ۱۰ هزارو ۲۹۹ نفر واکسن کرونا دریافت کرده اند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: احمد پاکدل با بیان اینکه واکسینه دانش آموزان گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان هم اکنون در حال انجام است، افزود: بیش از ۱۰هزارو ۸۷۱ دانش آموز در این گروه سنی باید در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد دانش آموز۱۰ هزار و ۲۹۹نفر در دُز اول و۹ هزارو و ۳۳۹ نفر دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

پاکدل اظهار داشت: گچساران هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و متاسفانه برخی از شهروندان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

وی بیان کرد: ۶۴ هزار و ۹۲۶مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده که بیش از  ۱۹ هزار و ۴۵۶ مورد در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند. 

پاکدل تعداد بهبود یافتگان ویروس کرونا در گچساران را ۱۹هزار و ۱۵ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۳۳  نفر در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.

رئیس مرکز بهداشت گچساران گفت: هم اکنون ۲۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند که از این تعداد سه نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.

پاکدل عنوان کرد: هم اکنون ۲۰۸ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی هستند.

 

تزریق ۱۹۴ دُز واکسن کرونا در گچساران

پاکدل افزود: از آغاز واکسیناسیون تاکنون ۱۹۴ هزار و ۳۱۶ دُز واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است.

وی بیان کرد: از این میزان ۸۳ هزار و ۷۰۸ نفر در دُز اول، ۷۶ هزار و ۴۲ نفر در دُز دوم  و ۳۲ هزار و ۵۶۶ دُز سوم واکسن کرونا  را دریافت کردند.

رئیس مرکز بهداشت گچساران گفت: واکسیناسیون ویروس کرونا در ۱۰ مرکز در شهری و روستایی، ۱۲ پایگاه سلامت و ۲۸ خانه بهداشت و پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونا دوگنبدان این شهرستان در حال انجام است. 

پاکدل با بیان اینکه شهرستان گچساران از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت افزود: دستگاه های اجرایی و اصناف از  ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.