حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » استفاده ازماسک در ادارات کهگیلویه وبویراحمد الزامی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

استفاده ازماسک در ادارات کهگیلویه وبویراحمد الزامی شد

استفاده ازماسک در ادارات کهگیلویه وبویراحمد الزامی شداستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل ها در تمام دستگاه های استان الزامی است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از مهر: حسین کلانتری در نشست اضطراری ستاد مقابله با کرونا، افزود: استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی، خدماتی و ادارات الزامی بوده و هر دستگاهی عدم رعایت موارد را داشته باشد، با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

وی ابراز داشت: دستگاه‌ها به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه نکنند و ارائه خدمات مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

کلانتری تصریح کرد: کارمند و نیرویی که در دستگاه‌ها پروتکل‌های مقابله با کرونا را رعایت نکرده و از ماسک استفاده نکنند به دادگاه تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

استاندار از برخورد با تالارهای متخلف با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: اگر رعایت نشود با عوامل مختلف با معرفی به دستگاه قضائی برخورد می‌شود. هر تجمعی که عاملی برای به خطر افتادن جان مردم است، با برخورد بدون تعارف مواجه می‌شوند.

استاندار با اشاره به عدم رعایت پروتکل‌ها در آبشار یاسو، و برخی باغات، عنوان داشت: متأسفانه به هیچ وجه قوانین و پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود.

کلانتری گفت: در مکان‌هایی که باید پلمپ شود معرفی در کمترین زمان انجام و برای حفظ جان مردم نباید کوچک‌ترین کوتاهی انجام شود.

 

برپایی چادر در استان ممنوع است

کلانتری برپایی هرگونه چادری در استان را ممنوع دانست و گفت: به ویژه در مناطق گردشگری بویراحمد و دنا باید از تجمع و برپایی چادر به جد جلوگیری شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.