حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » مردم کهگیلویه و بویراحمد در مصرف گاز صرفه جویی کنند

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سرما و برودت هوا در این استان هم استانی ها در مصرف گاز صرفه جویی و مدیریت لازم را داشته باشند.

...

کاوش نیوز: ظرف ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب یاسوج با  ۸.۴ -  و سی سخت ۵.۶ - درجه سانتی گراد بوده اند.

رحمان خادم اظهار داشت: با سرد شدن هوا، میزان مصرف گاز نیز افزایش می یابد بنابراین می طلبد برای امکان بهره مندی همه مردم از این نعمت الهی، ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز مد نظر هم استانی ها قرار گیرد.

وی افزود: بدون تردید صرفه جویی و قناعت در مصرف نعمت گاز سبب اعتدال در خدمت رسانی به مردم استان خواهد بود و در تامین گاز پایدار برای تمام هم استانی ها مشکلی به وجود نخواهد آمد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست که با توجه به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز و تنظیم برنامه دمای گرمایشی ساختمان ها و فضاهای مورد استفاده بین ۱۸ تا ۲۱ درجه و دمای راهرو های ساختمان ها تا سقف ۱۸ درجه و همچنین خاموش کردن وسایل گرمایشی در ایام تعطیل و تقسیم بندی زمان استفاده از گاز در ایام غیر تعطیل توجه لازم را داشته باشند.

خادم با اشاره به آمادگی پرسنل شرکت گاز، ابراز داشت: واکنش به موقع و فوری در شرایط اضطراری یکی از وظایف مهم پرسنل این شرکت، در رفع موانع احتمالی و کاهش غیر منتظره فشار گاز است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.