حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » بازخواست مسببان ریزش جاده رامهرمز- بهبهان

بازخواست مسببان ریزش جاده رامهرمز- بهبهان دادستان رامهرمز گفت: در صورت محرز شدن قصور در حوزه‌های اجرا و نظارت، مسوولین و مقصران مربوطه در موضوع ریزش جاده در حال احداث رامهرمز- بهبهان مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ریزش و آسیب دیدگی بخشی از جاده در حال احداث رامهرمز- بهبهان، خبرنگار فارس این موضوع را مورد پیگیری قرار داد.

حجت‌الاسلام حسین زاده دادستان رامهرمز با بیان اینکه امروز گزارشی در این خصوص به ما رسیده است، اظهار کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی اظهار نظر قطعی در این زمینه انجام خواهد شد.

وی افزود: در صورت محرز شدن قصور در حوزه‌های اجرا و نظارت، مسوولین و مقصران مربوطه مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

بایمانی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رامهرمز نیز گفت: معمولا جاده‌ها پس از تکمیل، استاندارد سازی، نصب علائم و خط کشی برای نگهداری در اختیار اداره راهداری قرار می‌گیرند و جاده رامهرمز- بهبهان را به دلیل عدم تکمیل هنوز به اداره راهداری تحویل نداده‌اند. 

وی اضافه کرد: اداره راهداری در این پروژه کارفرما نیست و هنوز هیچ ترددی از بخش در دست احداث جاده رامهرمز- بهبهان انجام نشده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان  نیز درمورد ریزش جاده رامهرمز – بهبهان قبل از بهره‌برداری اعلام کرده است که به محض اینکه این خبر به دستم رسید، دستور لازم به دادستان بهبهان داده شد و روز چهارشنبه از این محل بازدید می‌کند و اگر قصور یا عدم نظارت رخ داده، با متخلفین برخورد می‌شود. همچنین در این راستا فورا مکاتباتی با مدیرکل راه و شهرسازی استان و استاندار خوزستان داشتیم و دادگستری در این خصوص نظارت خواهد داشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.