حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » تفکر بسیجی عامل بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان:

تفکر بسیجی عامل بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است

 تفکر بسیجی عامل بازدارنده آسیب‌های اجتماعی استفرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به رویکرد انقلابی، فرهنگی و تقویت بصیرت نیاز است که همه این ارزش‌ها در تفکر بسیجی نهادینه شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سرهنگ پاسدار صادق منیعات در همایش "قدرت بسیج" که در شادگان برگزار شد افزود: بسیج مختص به قشر خاصی نیست و هر کسی در هر مکانی می‌تواند تجلی فرهنگ بسیج در جامعه باشد.

وی اظهار داشت: بسیج مکتب عبادت مخلصانه است که در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در خدمت به نظام و حفظ ارزش‌های انقلاب نقش آفرینی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان با اشاره به اینکه امروز بسیجیان ایران اسلامی پا در رکاب رهبری دارند،‌ گفت: حفظ روحیه بسیجی در راستای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از ضروری‌ترین اقدامات مسئولان و دست‌اندکاران نظام است.

سرهنگ منیعات بیان کرد: اگر تفکر و روحیه بسیجی بین ملت بزرگ ایران اسلامی نبود شاهد این همه اقتدار از سوی نظام مقدس اسلامی نبودیم، پس باید این روحیه حفظ و گسترش یابد.

وی افزود: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، تمام مسئولان باید نسبت به ترویج تفکر بسیجی با هدف کمک به ارزش‌های انقلاب اقدام کنند و این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان گفت: هفته بسیج یادآور شیرمردان و شیرزنانی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و مذهبی خود در زمان بروز بحران‌ و مشکلات بلافاصله در میدان حاضر شده و همواره در کنار مردم ایستاده‌اند.

وی، احساس مسئولیت و تعهد در برابر آحاد جامعه را مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج برشمرد و گفت: حفظ وحدت و همدلی در دفاع از میهن اسلامی، در دستور کار بسیجیان دلاور قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان در ادامه با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: مشکلات شادگان با حرکت در مسیر و جریان انقلاب حل خواهند شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.