حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » مردم تخلفات انتخاباتی داوطلبان در شهرستان رامشیر را گزارش دهند

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رامشیر گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدها، ستادها و هواداران آنها را اطلاع دهند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: جلیل ظهیری با تاکید بر اصل بی‌طرفی و رعایت قانون در برگزاری انتخابات از سوی مجریان بیان کرد: تمام فعالیت تبلیغاتی داوطلبان انتخابات از جمله در فضای مجازی رصد می‌شود.

 وی گفت: مردم رامشیر می‌توانند طبق قانون و آیین نامه‌های اجرایی در حوزه انتخابیه (بخش مرکزی ، بخش مشراگه وشهرهای تابعه) شهرستان رامشیر موارد تخلف انتخاباتی را به هیات بازرسی به شماره تماس ۴۳۵۹۷۵۵۰ و یا از طریق فضای مجازی به  شماره همراه ۰۹۱۶۹۹۰۳۳۵۶ گزارش دهند.

از مجموع ۷۰ داوطلب شرکت کننده در انتخابات شورای ایلامی شهر در رامشیر ۵۸ نفر تایید صلاحیت شدند، پنج نفر انصراف دادند و صلاحیت هفت نفر نیز احراز نشد.

 از این تعداد داوطلب شورای اسلامی شهر رامشیر ۹۴ درصد توسط هیات اجرایی و ۸۸ درصد توسط هیات نظارت تایید صلاحیت شدند.

 ۴۰۶ نفر نیز در انتخابات شورای اسلامی روستای رامشیر شرکت کردند که این داوطلبان از روستاهای بخش مرکزی و روستاهای بخش مشراگه هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.