حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » شهدای حادثه تروریستی حله حماسه اربعین را زنده نگه داشتند

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شهدای مظلوم حادثه تروریستی حله با نثار جان خود قیام عاشورا و حماسه اربعین را زنده نگه داشتند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد در حاشیه سومین یادواره شهدای اربعین حسینی(حله) در گلزار شهدای اهواز اظهار داشت: اربعین پرتویی از عاشورا است و برای تمامی زائرانی که به زیارت حرم اباعبدالله الحسین(ع) می روند، در باغ شهادت باز است.

وی افزود: اربعین حسینی دل ها را به یکدیگر پیوند زده و زائران در سخت ترین شرایط ممکن به سوی حرم اباعبدالله الحسین(ع) می شتابند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: شهدایی که در حادثه تروریستی حله به شهادت رسیدند، مسیر خود را تعیین و راه امام خود را ادامه دادند و مظلومانه جان خود را نثار کردند.

وی تصریح کرد: شهدای حله رفتند تا کربلا و اربعین زنده بماند چرا که تنها در این مسیر بستر ظهور امام عصر (عج) فراهم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انگیزه ما را برای تداوم راه این شهیدان بیشتر می کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.