حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » اولویت فرودگاه بجنورد حفظ روال عادی پروازهای کنونی است

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: اولویت این مجموعه در شرایط شیوع ویروس کرونا حفظ روال عادی پروازهای کنونی ایرلاین‌ها است که پس از عادی شدن شرایط، افزایش مسیرها را در برنامه داریم.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمدابراهیم قدمگاهی اظهار داشت: این فرودگاه طبق برنامه پیش از شیوع ویروس کرونا در هفته ۹ پرواز داشت که بعضا نیز به علت های مختلف از جمله بدی آب و هوا، مشکلات فنی و بازرگانی ایرلاین ها و حتی کمبود مسافر کمتر از این تعداد انجام می شد که شیوع کرونا باعث لغو برخی از این پروازها هم شد.

وی افزود: در هفته گذشته در این فرودگاه هفت پرواز و در این هفته نیز پنج پرواز انجام شده است.

وی با بیان اینکه به علت خاص بودن شرایط فرودگاهی این شهر حتی در گذشته نیز تعداد پروازها طبق برنامه پروازی پیش نمی رفت اظهار داشت: صرفه اقتصادی برای ایرلاین ها بسیار مهم است که باید به نوعی در برخی از مواقع مورد حمایت نیز قرار گیرند.

قدمگاهی گفت: در این استان تامین کننده مالی، حمایت گر و یا اسپانسر برای پروازها وجود ندارد به همین علت برخی مواقع برای نگه داشت وضعیت موجود باید چارتر ها را مورد حمایت قرار دهیم تا ضرر و زیان مانع فعالیت آنان نشود.

وی اظهار داشت: در این بازه زمانی شیوع بیماری کرونا تمامی فعالیت ها را از جمله فرودگاه ها را تحت تاثیر قرار داد که این خسارت شامل چارترها نیز می شود.

مدیر فرودگاه بجنورد اظهار داشت: استان خراسان شمالی صنایع مختلف بزرگی دارد که از این صنایع و همچنین از ارگان ها و دستگاههای دولتی نیز حمایت های مادی و معنوی و از جمله انعقاد قراردادها با ایرلاین ها مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه اولویت اول تمام ایرلاین ها صرفه اقتصادی است گفت: حتی شرکت های دولتی نیز صرفه اقتصادی را در نظر می گیرند چرا که باید پاسخ هزینه ها و حقوق کارکنان نیز بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه فرودگاه بجنورد امکانات و تجهیزات بسیار مناسبی دارد افزود: حتی امکانات این فرودگاه از برخی از فرودگاه های بزرگ قابلیت های بیشتری دارد که باید در صنعت هواپیمایی این استان اقدامات بزرگی در آینده انجام دهیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.