حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » دولت صدور کد روستایی برای آبادی‌های کشور را سرعت دهد

دولت صدور کد روستایی برای آبادی‌های کشور را سرعت دهدنائب رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس با اشاره به اینکه دستگاه ها ارائه خدمات به روستاها را منوط به داشتن کد روستایی کرده‌اند، گفت: دولت باید صدور کد روستایی را سرعت دهد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: سید محمد پاکمهر اظهار کرد: روستاها نقش اساس در تولید و اشتغال دارند لذا می‌طلبد توجه ویژه ای به این مناطق شود.

نایب رئیس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس ادامه داد: یکی از اقداماتی که دولت می‌تواند برای حقوق مردم روستا انجام دهد، صدور کد روستایی برای آبادی‌های کشور است.

وی افزود: آبادی‌های زیادی در کشور وجود دارد که تاکنون کد روستایی برای آن‌ها صادر نشده و انتظار می‌رود پس از سال‌ها چشم انتظاری برای آن‌ها کد روستایی صادر شود تا همانند شهرها و روستاها از خدمات پایه مانند آب، برق، تلفن، گاز، راه دسترسی و طرح هادی بهره مند شوند.

پاکمهر تصریح کرد: بسیاری از دستگاه‌های خدمات رسان ارائه خدمات پایه را منوط به ارائه کد روستایی کردند لذا دولت در این امر باید تسریع کند.

نماینده بجنورد در مجلس خاطرنشان کرد: فرآیند کد روستایی زمان بر است لذا دولت باید با سرعت بیشتری این مسئله را برای روستاها و مردم زحمت کش آن حل کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.