حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » خدمت به مردم وجه مشترک مسئولین و رسانه‌ها

فرماندار اسفراین گفت: همه دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به مردم ایجادشده‌اند و در تعامل با رسانه‌ها بهترین خدمت را ارائه دهند .

...

 به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: مهدی کرامتی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: رسانه‌ها بازوان توانمند و پل ارتباطی دستگاه‌های اجرایی با مردم هستند که با تعامل با یکدیگر می‌توانند ارتباطی مؤثر و پویا با مردم برقرار نمایند.

وی گفت: رسانه‌ها می‌توانند با همگرایی، هم‌افزایی و آسیب‌شناسی، ابعاد مختلف مشکلات جامعه را شناسایی کرده و در راستای حل این مشکلات تلاش کنند.

فرماندار اسفراین افزود: رسانه‌ها باید از همه ظرفیت‌های موجود در راستای تشریح و تبیین خدمات نظام در جامعه استفاده کنند.

کرامتی با اشاره به عملکرد رسانه‌ها در انعکاس ظرفیت‌های شهرستان بیان کرد: در عصر ارتباطات و فناوری نباید ظرفیت رسانه‌ها را در تشریح و انعکاس شاخص‌ها نادیده گرفت و نیاز است با احصاء مشکلات و ارائه پیشنهاد‌ها سازنده، استراتژی مشخصی برای گام برداشتن در مسیر توسعه و کمک کردن به این فرایند تدوین کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی شهرستان در پیشبرد امور و اهداف اشاره کرد و افزود: نخبگان و فرهیختگان دریایی از سرمایه و ثروت هستند، دلسوزانی که در فرایند انجام کار همیشه همراه بوده‌اند و این ارتباط دوسویه می‌تواند شهرستان را بر ریل‌گذاری توسعه سوق دهد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.