حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » ۶۱ مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری در کشاورزی خراسان شمالی صادر شد

۶۱ مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری در کشاورزی خراسان شمالی صادر شدرییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: با هدف رونق و جهش تولید، این سازمان ۶۱ مجوز بی‌نام و فرصت کاری امسال برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی صادر کرده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: عبدالله یوسفی اظهار داشت: به منظور تسهیل و تسریع و حمایت از سرمایه گذاران بخش کشاورزی، اقدامات لازم برای صدور مجوزهای بی‌نام ۱۰۲ مورد از اراضی استردادی انجام شده است که تاکنون ۶۱ مجوز صادر شده است.

وی افزود: همچنین ۱۲ فقره طرح‌های راکد آماده فعالیت و سرمایه‌گذاری چهار لکه اراضی مستعد کشاورزی و شهرک های کشاورزی در سامانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان بارگذاری شده است،

وی اظهار داشت: در مجموع پروژه‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی و نیز غیرکشاورزی صادر شده که تمامی مجوزها و استعلام های مورد نیاز این طرح ها گرفته شده است و در صورت تقاضای سرمایه گذاران برای اجرا، این طرح ها به نام آنان واگذار می شود.

یوسفی، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران از ناحیه تمامی دستگاه ها و بانک ها را مورد انتظار دانست و گفت: بخش کشاورزی در خراسان شمالی دارای جایگاه ویژه‌ای است به طوری که حدود ۲۵ درصد تولید ناخالص داخلی استان و حدود ۳۴.۷ درصد از کل شاغلان استان مربوط به این بخش است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در خصوص سرمایه‌گذاری ها، تسهیلات و اعتبارات ویژه این بخش افزود: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در پنج سال گذشته،  ۲۶ هزار و ۳۰۹ فقره تسهیلات به مبلغ هشت هزار و ۴۸۱ میلیارد ریال در استان پرداخت شده که منجر به اشتغال بیش از ۱۵ هزار نفر شده است.

یوسفی گفت: اکنون صندوق های حمایت از سرمایه گذاری بخش کشاورزی در تمام شهرستان های استان تشکیل شده، به طوری که اکنون ۱۰ صندوق شامل هشت صندوق شهرستانی، یک صندوق استانی و یک صندوق منابع طبیعی در استان فعال است.

وی افزود: ارایه و تصویب سند فرابخشی، سند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید بخش کشاورزی استان در راستای برنامه ششم توسعه، تخصیص اعتبارات ارتقای شاخص های توسعه اقتصادی بخصوص برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از بخش کشاورزی به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال و تخصیص ۱۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دفتر رهبر معظم انقلاب برای اجرای طرح توسعه نوغانداری از مهم ترین عناوین سرمایه‌گذاری‌های انجام ‌شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.