حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » تسخیر لانه جاسوسی واکنش ملت به توطئه های آمریکا بود

معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب:

تسخیر لانه جاسوسی واکنش ملت به توطئه های آمریکا بود

معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 واکنشی طبیعی در برابر ظلم های آمریکا، به دلیل توهین به ملت و توطئه علیه کشورمان و حق مسلم ملت ایران بود.

...

کاوش نیوز: حسین شیخ الاسلام در جمع راهپیمایان 13 آبان بجنورد، با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» مربوط به دوران انقلاب نیست، گفت: این شعار از 16 آذر 1332 که آمریکا قصد داشت قلدری خود را به ملت ایران ثابت کند، آغاز شده بود.

وی افزود: درگیری ملت ایران با آمریکا درگیری حق و باطل، و ظالم و مظلوم است که از ابتدای تاریخ شیعه تا امروز با شعار 'هیهات منا الذله ادامه دارد.

شیخ الاسلام گفت: امروز یزید زمان همین سردمداران آمریکا و ترامپ هستند که در کشورهای مختلف از قبیل یمن، فلسطین و عراق جنایت می کنند.

وی افزود: امروز با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، برخی به ظاهر روشنفکر، از سر ناآگاهی، برخی مواضع ایران اسلامی را خلاف قوانین بین المللی عنوان می کنند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، ایستادگی در برابر ظلم آمریکا به دلیل توهین به ملت و توطئه علیه کشور را حق مسلم ملت ایران دانست و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا واکنش طبیعی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در آن زمان بود.

شیخ الاسلام با بیان اینکه بر اساس بند 51 منشور ملل متحد، دفاع مشروع، حق همه ملت ها است، اظهار داشت: بسیاری از قوانین بین المللی توسط دولت های زورگو نوشته شده و آنها نظر خود را در این قوانین بر دیگران تحمیل کرده اند.

شیخ الاسلام گفت: با این وجود بر اساس همین قوانین ظالمانه بین المللی، کار دانشجویان و ملت ایران در سال 58 قانونی بود و اگر این اقدام انجام نمی شد توطئه های آمریکا کارگر می شد.

وی افزود: منشور ملل متحد از نظر حقوقی بسیار قوی تر از کنوانسیون های بین المللی است و کار دانشجویان نیز بر اساس همین منشور بوده است.

معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب تاکید کرد: قبل از انقلاب همه چیز ما فدای اهداف آمریکا بود ولی از زمان تسخیر لانه جاسوسی تا به امروز آمریکا در تمام توطئه ها از ما شکست خورده است.

وی اظهار داشت: آمریکا در اهدافش در حمله به عراق بیش از 5 هزار کشته و ده ها هزار معلول و مجروح داد و چندین تریلیون دلار هزینه کرد تا اقتصاد جهان را تسخیر کند و راهی برای ورود به ایران پیدا کند ولی چیزی جز شکست را تجربه نکرد.

شیخ الاسلام افزود: امروز قدرت ایران به اندازه ای است که کسی نمی تواند بگوید توانایی ما کمتر از آمریکا است.

وی راه اندازی حلقه مقاومت لبنان و انتفاضه فلسطین و این قبیل مقاومت های اسلامی را روش ابداعی حضرت امام (ره) دانست و گفت: امام با این روش به دنیا ثابت کرد توپ، تانک و مسلسل دشمنان اثری بر انقلاب و اسلام ندارد.

وی اظهار داشت: امروز این روش در راهپیمایی فلسطینیان و پیاده روی بزرگ اربعین نیز اجرا می شود تا به همه اعلام شود که راه قدس از کربلا می گذرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.