حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » انشعاب‌های غیرمجاز آب در خراسان رضوی شناسایی شود

استاندار خراسان رضوی خواستار شناسایی دقیق انشعاب‌های آب غیرمجاز در این استان شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: استاندار خراسان رضوی بر ضرورت فعال‌سازی رسانه‌ها در موضوع فرهنگ صرفه جویی تاکید کرد و گفت: انشعاب‌های غیرمجاز مشهد و دیگر شهرستان‌ها باید به صورت دقیق مشخص شوند.

محمدصادق معتمدیان در جلسه سازگاری با کم آبی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کم آبی برخی از شهرها و روستاها، ظرفیت‌های استانی باید برای پشت سر گذاشتن این دوره بسیج شوند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت رسانه در فرهنگ‌سازی‌ها بیان کرد: در خصوص ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب با فعال‌سازی رسانه‌ها از جمله صداوسیما و فضای مجازی می‌توانیم تأثیرگذاری بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم.

وی تأمین آب شرب را یکی از اولویت‌های مدیریت استان در شرایط کنونی دانست و افزود: همه اقدامات، برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های مدیریت استان در حوزه تأمین آب شرب است.

معتمدیان در ادامه به حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، در همه حوزه‌ها از جمله در حوزه کشاورزی باید به شیوه‌ای عمل بشود که خلاف سیاست‌های کلان نظام نباشد و تصمیم‌گیری‌ها منجر به فشار به کشاورزان نشود.

استاندار خراسان رضوی بر شناسایی دقیق‌تر انشعاب‌های غیرمجاز تاکید کرد و گفت: در راستای مدیریت مصرف آب باید بر روی انشعاب‌های غیر مجاز مشهد و شهرستان‌ها متمرکز شویم و در این راستا لازم است که جمع بندی لازم انجام شده و با خاطیان برخورد قانونی شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.