حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » تعداد بیماران سرپایی کرونا در خراسان رضوی در حال افزایش است

تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی روند افزایشی دارد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ستاد مبارزه با کرونا گفت: تعداد بیماران بستری شده مبتلا به کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه افزایش نداشته است.

دکتر شاپور بدیعی افزود: مراکز درمانی این استان آمادگی لازم برای پذیرش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را دارند.

وی ادامه داد: باز شدن اماکن و فضای عمومی به منزله پایان شیوع کرونا نیست و باید مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی و خودمراقبتی همچنان دقت نظر داشته باشند زیرا کوچکترین سهل انگاری در این زمینه می‌تواند شرایط را بحرانی کند.

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ستاد مبارزه با کرونا از مردم خواست ضمن رعایت اصول و مراقبت‌های بهداشتی از ترددهای شهری یا سفرهای غیر ضروری خودداری کنند چرا که در غیر این صورت ممکن است با شرایط بدتر از گذشته روبرو شویم.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: در حال حاضر ۳۴ مرکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت به بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا در ۲ نوبت صبح و عصر خدمات‌رسانی می‌کنند.

دکتر محمدحسن درخشان افزود: در راستای غربالگری و به منظور ارائه خدمات سطح یک به بیماران سندرم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا مراکز خدمات جامع سلامت از ابتدای شیوع این بیماری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال شده و کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.