حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » دبیر سفارت انگلیس در ایران به مشهد سفر کرد

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شمال شرق کشور گفت: دبیر دوم بخش اقتصادی سفارت انگلیس در ایران برای شرکت در کنگره علمی پزشکی بین المللی بیماریهای راههای هوایی و بینابینی ریه به مشهد سفر کرده است.

...

کاوش نیوز: غلامعباس ارباب خالص افزود: کیس ولینگز(Keith wellings) همچنین در جریان سفر به مشهد از آثار تاریخی و گردشگری این شهر دیدن می کند.

وی ادامه داد: اعضای سفارتخانه های کشورهای مقیم ایران به دلیل اینکه در کشورمان اقامت دارند با هدف گردشگری، شرکت در برنامه ها و همایشهای مختلف هر از چند گاهی به مشهد سفر می کنند و در این بین بازدیدهای گردشگری هم جزو برنامه های آنها است.

دبیر دوم بخش اقتصادی سفارت انگلیس امروز به دیدن آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی در حومه مشهد رفت و در جریان آن گفت: دیدن آرامگاه فردوسی مایه افتخار و خرسندی می باشد زیرا وی شاعر برجسته ای است. فردوسی شاعر مطرح و جهانی و اثر معروفش 'شاهنامه' از جذابیت ها و زیبایی های فراوانی برخوردار است.

ولینگز افزود: فردوسی از شخصیتهای برجسته و شناخته ادبیان جهان می باشد که در عرصه تاریخ، زندگی و فرهنگ با شخصیت پردازیهای منحصربفرد خود و بیانی قوی نام و فرهنگ ایرانی و زبان فارسی را ماندگار کرده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.