حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » مقاوم سازی ۵۲ درصد واحدهای مسکن روستایی خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

مقاوم سازی ۵۲ درصد واحدهای مسکن روستایی خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از مقاوم سازی ۵۲ درصد واحدهای مسکن روستایی استان خبر داد و گفت: ۴۸ درصد واحدها نیازمند مقاوم سازی و بازسازی است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: علی اصغر آسمانی مقدم صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت سالروز ملی روستا و عشایر از اجرای طرح هادی در ۲۸۰ روستای استان خبر داد و بیان داشت: طرح هادی ۶۳ درصد روستاهای استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه طرح هادی ۳۲۹ روستای بالای ۲۰ خانوار استان نیز تهیه شده است، بیان کرد: طی هشت سال گذشته طرح هادی ۱۱۳ روستا نیز بازنگری شده است.

آسمانی مقدم از بهره‌مندی صاحبان ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی طی چهار سال گذشته از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و بیان کرد: همچنین تعداد ۴۹۷ واحد نیز شامل ۲۶۲ واحد احداثی و ۲۳۵ واحد تعمیری از اعتبارت حوادث، بازسازی یا تعمیر شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی ادامه داد: با اقدامات انجام شده طی هشت سال اخیر، برخورداری خراسان جنوبی از واحدهای مقاوم سازی شده در روستاها اکنون به بیش از ۵۲ درصد رسیده است و نسبت به میانگین کشوری تقریباً برابری می‌کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.