حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » ارجاع ۶۹ پرونده تخلف در حوزه گوشت مرغ به تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی خبر داد:

ارجاع ۶۹ پرونده تخلف در حوزه گوشت مرغ به تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی گفت: ۶۹ پرونده در حوزه تخلفات گوشت مرغ از ابتدای طرح نوروزی به شعب تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی ارجاع شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: محمد حسین اشرفی اظهار کرد: طرح نوروزی نظارتی تعزیرات تا پایان امروز ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این نظارت‌ها یکی از مسائل بسیار مهم حوزه کالاهای اساسی است، افزود: مردم در ماه‌های اخیر با مشکل کمبود گوشت مرغ و مسائل مرتبط با آن رو به رو بودند و در این راستا در نظارت‌ها بر این مسئله نیز دقت داشتیم.

اشرفی یادآورشد: براساس این نظارت‌ها و بازرسی‌ها از ابتدای طرح نظارت نوروزی تا کنون ۶۹ پرونده تخلف در حوزه مرغ به تعزیرات خراسان‌جنوبی ارجاع شده است.

وی همچنین در زمینه آمارهای رسیدگی به تخلفات در سال گذشته نیز بیان کرد: در سال گذشته در بخش تخلفات کالا و خدمات دو هزار و ۳۰۶ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی وارد و تعداد دو هزار و ۲۱۰ پرونده نیز در این بخش مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی ادامه‌ داد: همچنین در بخش قاچاق کالا و ارز نیز دو هزار و ۳۶۲ پرونده طی سال گذشته تشکیل شده است که در این حوزه نیز دو هزار و ۲۸۸ پرونده مختومه و متخلفات ۵۵۲ میلیارد و ۱۰ میلیون و ۴۲۴ هزار ریال جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شدند.

اشرفی بیان کرد: مهمترین عناوین تخلفات در این بخش خرید، فروش، حمل و نگهداری کالای قاچاق، ورود یا خروج کالا از مسیر غیرمجاز یا بدون انجام تشریفات گمرکی، نگهداری عرضه و فروش کالای قاچاق توسط واحدهای صنفی بوده است.

وی ادامه‌داد: همچنین در سال ۹۹ در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز ۴۹۰ پرونده تشکیل و ۴۸۵ پرونده نیز مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی افزود: مهمترین عناوین تخلفات حوزه بهداشت دارو و درمان عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم رعایت مقررات بهداشت محیطی و دریافت اضافه از نرخ‌های وزارت بهداشت بوده است.

اشرفی یادآور شد: کل پرونده‌های وارده در سال ۹۹ تاکنون نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ به میزان ۱۴.۵ درصد کاهش داشته هر چند میزان محکومیت ریالی در این پرونده‌ها در مقام مقایسه ۱۹.۵ درصد افزایش داشته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.