حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » نمازجمعه در ۶ شهر خراسان جنوبی اقامه شد

نمازجمعه این هفته در ۶ شهر خراسان جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقامه شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: نمازجمعه امروز (۱۶ خرداد) در ۶ شهر استان که به عنوان منطقه سفید (کم‌خطر) بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام شده است، برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی افزود: اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرهای حاجی‌آباد و زهان در شهرستان زیرکوه، شهرهای نهبندان و شوسف در شهرستان نهبندان از ۲ هفته گذشته آغاز شده بود و این هفته نیز ۲ شهر اسدیه و قهستان در شهرستان درمیان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به آن افزوده شد.

وی بیان کرد: هر هفته پیرو مصوبه ستاد ملی کرونا و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هر منطقه‌ای که سفید اعلام شود، نمازجمعه در آن شهر برگزار می‌شود و امیدواریم مناطق زرد (خطر متوسط) هرچه سریع‌تر به مناطق سفید تبدیل شوند.

مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی از نمازگزاران خواست ضمن رعایت فاصله اجتماعی، مهر و سجاده شخصی را برای رعایت بهتر موارد بهداشتی با خود به همراه داشته باشند.

وی گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت برای برگزاری نمازجمعه ضروری است و این دستورالعمل‌های ارسالی در اختیار ائمه جمعه استان قرار گرفته است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.