حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » آموزش حرفه ای معلولان در پایگاه های هنری دنبال می شود

 آموزش حرفه ای معلولان در پایگاه های هنری دنبال می شودمدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال آموزش حرفه ای معلولان با تجهیز مراکز و حضور اساتید مشهور و موفق کشوری در پایگاه های هنری دنبال می شود.

...

کاوش نیوز: افروز صفاری‌ فرد در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی معلولان در بیرجند اظهار داشت: امسال در نظر داریم بسته آموزشی برای مراکز روزانه توانبخشی و توانپزشکی سازمان بهزیستی تدوین و ارسال کنیم.

وی از تجهیز مراکز و حضور اساتید مشهور و موفق کشوری در پایگاه های هنری خبر داد و گفت: با این اقدام آموزش حرفه ای معلولانی که استعدادیابی شدند، دنبال می شود.

مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی نمایش آثار هنرمندان معلول در هتل را ایده ای موثر در حمایت از کالای ایرانی و اشتغال معلولان دانست و افزود: با شروع این طرح در خراسان جنوبی می توان گام مهمی در حمایت از آثار هنری معلولان برداشت.

وی با تاکید بر توجه به بعد روحی و روانی معلولان در کارهای هنری اظهار داشت: هنر نتیجه کوشش انسان برای ایجاد زیبایی هاست و این اصل در توانبخشی می تواند باعث بروز توانایی ها شود.

صفاری‌فرد با تحسین توانمندی های به نمایش گذاشته شده در جشنواره هنرهای تجسمی معلولان در بیرجند گفت: آثار هنری معلولان در این جشنواره زمینه ای برای اشتغال آنان خواهد بود.

وی بر استمرار این حمایت ها تاکید کرد و گفت: نمایشگاه های استانی نیز با همین کیفیت برگزار می شود.

مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور برگزاری جشنواره های موسیقی در 2 منطقه و تئاتر رادیویی را از برنامه های پیش روی حوزه توانبخشی بهزیستی برای عرضه توانمندی های این قشر عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی نیز در این آیین با اشاره به تجربه موفق استان در جشنواره تئاتر معلولان گفت: همین موضوع باعث شد میزبانی نخستین جشنواره هنرهای تجسمی نیز به خراسان جنوبی داده شود.

علی عرب نژاد با تقدیر از هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره یادآور شد: برگزاری این قبیل جشنواره ها در توانمند سازی معلولان موثر است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.