حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » ثبت‌نام ۱۷۷ هزار کرمانشاهی در طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد؛

ثبت‌نام ۱۷۷ هزار کرمانشاهی در طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن

 ثبت‌نام ۱۷۷ هزار کرمانشاهی در طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکنمعاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت‌نام ۱۷۷ هزار کرمانشاهی در طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: عبدالرضا غفوری اظهار کرد: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در پنج مرحله انجام شده است و از ابتدای مهر ماه امسال ثبت نام متقاضیان مسکن در طرح جدید نهضت ملی مسکن صورت گرفت.

وی افزود: در ۲ طرح اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن ۱۷۷ هزار نفر تا اسفند ماه ثبت نام کرده و از این تعداد ۸۵ هزار نفر تا به حال واجد شرایط اولیه اعلام شده‌اند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۶۵ هزار و ۵۰۰ هزار نفر ثبت نامی در طرح اقدام ملی مسکن و ۱۱۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن هستند و مقدار تسهیلات داده شده به افراد واجد شرایط در استان کرمانشاه ۴۰۰ میلیون و شهرستان‌ها ۳۰۰ میلیون تومان است.

غفوری گفت: طبق ضوابط و قوانین اکثر ادارات استان کرمانشاه درگیر ساخت مسکن بوده ولی وظیفه اصلی از نظر تأمین زمین، معرفی تسهیلات، ساماندهی متقاضیان و بررسی شرایط بر عهده اداره راه وشهرسازی و شهرداری است.

وی خاطر نشان کرد: آقایان مجرد بالای ۲۳ سال بر اساس شورای عالی مسکن می‌توانند متقاضی ساخت مسکن در طرح نهضت بوده و ثبت نام کنند مشروط بر آنکه هنگام تحویل مسکن متأهل شده باشند.

غفوری بیان کرد: مددجویان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) متقاضی ساخت مسکن بوده و به علت آنکه ثبت نام‌ها ادامه دارد تعداد ثبت نام شدگان در این بخش مشخص نیست.

وی با اشاره به شرط ثبت نام مددجویان بهزیستی، گفت: مددجویان بهزیستی بدون شرط تأهل و با داشتن ۲۰ سال سن می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده و از این طرح بهره‌مند شوند.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: در حاضر سایت باز بوده و ثبت نامی‌ها ادامه دارد و متقاضیان مسکن می‌توانند با مراجعه به سایت saman.mrud.ir/applicant/registerبرای ثبت نام خود اقدام کنند.

غفوری عنوان کرد: شماری از متقاضیان ثبت‌نام خود را به صورت ناقص انجام داده‌اند و برای دادن پیامک به افراد واجد شرایط نیازمند تکمیل مدارک هستیم به همین خاطر درخواست داریم افرادی که مدارک خود را به صورت ناقص بارگذاری کرده‌اند ظرف مدت ۱۰ روز ثبت نام خود را کامل کرده تا بتوانیم با متقاضیان واجد شرایط ارتباط برقرار کنیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.