حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » آمارهای کرونایی کرمانشاه هشداری جدی برای واکسن نزده‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: چند روزی است که تعداد موارد بستری در استان افزایش یافته که می‌تواند هشداری برای واکسن‌نزده‌ها باشد، چون که تزریق واکسن در کنترل ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن بسیار موثر است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: محمودرضا مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان از امروز، هشتم آبان، اظهار داشت: رنگ‌بندی استان در مقایسه با هفته قبل بدون تغییر اعلام شده و وضعیت شهرستان‌های پاوه، جوانرود، سرپل‌ذهاب، روانسر همچنان قرمز است.

وی ادامه داد: شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آباد غرب و گیلانغرب نارنجی و سه شهرستان قصرشیرین، ثلاث‌باباجانی و دالاهو هم زرد کرونایی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد مرگ با تشخیص قطعی کرونا در استان ثبت شده که با احتساب این تعداد، موارد مرگ و میر استان از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۲ هزار و ۷۶۴ مورد رسید.

وی با اشاره به افزایش تعداد موارد بستری در مراکز درمانی استان، گفت: حدود ۷۰۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری داریم که روندی کاهشی داشتیم، اما چند روزی است که تعداد موارد بستری افزایش یافته که جای نگرانی دارد.

مرادی تصریح کرد: عده‌ای هنوز برای تزریق واکسن به دلایلی مختلف اقدام نکرده که افزایش آمار بستری‌ها می‌تواند هشداری برای این قبیل افراد باشد چون که تزریق واکسن در کنترل ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن بسیار موثر است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.