حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه به تجهیزات «بالون پمپ» مجهز شد

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲ دستگاه پیشرفته «بالون پمپ» به بخش کت لب و اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) کرمانشاه تحویل شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: دکتر تورج شیرزادیان اعلام کرد: مساعدت رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونان توسعه مدیریت و منابع و غذا و داروی دانشگاه و پیگیری های مستمر بعمل آمده و با همراهی و همدلی اساتید، متخصصین و رییس و مدیر مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) ظرف یک ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی برای نوسازی و بازسازی تجهیزات پزشکی بیمارستان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: تحویل ۲ دستگاه بالون پمپ قلبی داخل آئورتی به ارزش ریالی نزدیک به سه میلیارد تومان برای بخش کت لب (آنژیوگرافی) و اتاق عمل مرکز از جمله این اقدامات است.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: دستگاه‌های قدیمی موجود بین اتاق عمل و کت لب در انتقال بودند که با اعطای این تجهیزات، کت لب به صورت مستقل دارای دستگاه بالون پمپ می‌شود.

وی گفت: یک دستگاه سونوگرافی داخل عروقی اولتراسوند(ivus) Intravascular ultrasound پیشرفته به ارزش نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان و یک دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته به بیمارستان امام علی (ع) تحویل داده شد و از سال گذشته تاکنون این دومین دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته است که به این مرکز تحویل می‌شود.

شیرزادیان اضافه کرد: تحویل یک دستگاه پیشرفته اکمو قلب و ریه به ارزش تقریبی ۲.۵ میلیارد تومان (دانشگاه‌های معدودی این تجهیز را در اختیار دارند) و یک دستگاه اتوآنالیزر بیوشیمی آزمایشگاهی به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان از دیگر تجهیزات خریداری شده برای بیمارستان امام علی (ع) است.

وی افزود: در زمینه مهندسی نگهداشت نیز تعمیر اساسی (overhaul) ۲ دستگاه آنژیوگرافی مرکز به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون تومان و برنامه ریزی به منظور تعمیر اساسی دستگاه سوم و اقدام به تعمیر اساسی دستگاه‌های پمپ قلب و ریه اتاق عمل و تلاش به منظور تامین ۲ دستگاه پمپ قلب و ریه جدید انجام شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.