حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » ۳ مفقودی کویر لوت در کرمان نجات یافتند

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به مفقود شدن سه نفر در کویر لوت شهداد در بامداد شنبه ۱۸ دیماه سال جاری گفت: این افراد با تلاش امدادگران نجات پیدا کردند و به مسیر اصلی مواصلاتی هدایت شدند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمد امیرخانی توضیح داد: در کنار امدادگران هلال احمر کرمان تیم امداد و نجات نیز از پایگاه نهبندان(خراسان جنوبی)  در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد امروز برای انجام عملیات نجات به محل حادثه اعزام شده بود.

وی اظهار داشت: بالاخره این حادثه دیدگان پس از پیدا کردن مختصات جغرافیایی در ساعت ۳:۱۵ امروز به مسیر اصلی جاده هدایت شدند.

 

نجات ۱۴ مصدوم و رهاسازی ۹ کشته تنها در یک روز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین با تشریح اقدامات این نهاد در استان طی شبانه روز گذشته گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در شبانه روز گذشته ۱۴ مصدوم را امدادرسانی و ۹ فوتی را در محورهای مواصلاتی استان رهاسازی کردند.

وی با اشاره به تصادف زنجیره ای ۳ دستگاه خودرو و ۲ موتورسیکلت منجر به حریق در محور مواصلاتی منوجان در جنوب استان ابراز داشت: در این حادثه سه نفر مصدوم و هفت نفر فوت کردند.

امیرخانی با اشاره به رهاسازی هفت فوتی توسط امدادگران پایگاه امدادونجات منوجان خاطرنشان کرد: این عملیات امدادی شامگاه جمعه انجام شد.

وی تصریح کرد: همچنین در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ در محور جیرفت – راین ۲ نفر فوت کردند که توسط امدادگران پایگاه امدادونجات جاده ای سربیژن رهاسازی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۱ نفر در محورهای مواصلاتی استان در برف و کولاک دچار حادثه شده بودند که امدادگران جمعیت هلال احمر به آنان امدادرسانی کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.