حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » یک درخواست و پاسخ استاندار: زیباییِ کرمانِ یکپارچه را پاس بداریم

در جشن قهرمانی والیبالیست‌های سیرجان مطرح شد

یک درخواست و پاسخ استاندار: زیباییِ کرمانِ یکپارچه را پاس بداریم

مراسم، مراسمِ استقبال از قهرمانان مسابقات باشگاه‌های والیبال آسیا بود که به درخواست غیرورزشی برخی حاضران هم انجامید و آن هم شعاری برای استان شدن سیرجان که پاسخ استاندار را در پی داشت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مراسم استقبال از تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان شامگاه جمعه درحالی در محوطه مجموعه ورزشی امام علی(ع) سیرجان برگزار شد که علی زینی‌وند استاندار کرمان در پاسخ به تعدادی از اهالی که شعاری برای استان شدن شهرستان سیرجان سر دادند تصریح کرد: استان کرمان، همه‌اش با هم زیبایی دارد؛ ما همین کرمان یکپارچه را داشته باشیم، زیباتر است.

 

به فکر توسعه متوازن سیرجان باشید

وی در ادامه از شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به عنوان فردی موثر و پرتلاش در پیگیری امور استان نام برد و با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سیرجان بیان کرد: در جنوب شرق کشور شهری به ظرفیت و توسعه‌یافتگی سیرجان ندیدم، اما این توسعه باید متوازن باشد و مسئولان در حوزه شهرسازی و زیبایی شهر نیز دقت کنند.

زینی‌وند ابراز داشت: سیرجان نیاز به توسعه دارد، خیلی به فکر استان شدن نباشید، به فکر توسعه متوازن آن باشید، شهری زیبا با رفاهیات پیشرفته که میزبان جمع زیادی از شهروندان است.

وی همچنین سیرجان را باعث افتخار استان و کشور دانست و گفت: سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان و یکی از فرزندان سیرجان است که رتبه برتر جشنواره ارزیابی نیروهای انتظامی را کسب کرده است.

استاندار کرمان در ادامه با قدردانی از مدال آوران والیبال فولاد سیرجان که در سطح آسیا قهرمان شدند گفت: امید که نام ایران، سیرجان و کرمان همیشه در بازی های جهانی بر بلندای جهان باشد.

 

مسئولیت اجتماعی معادن برای کل استان باشد

زینی‌وند در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه تاثیر اقدام شرکت های بزرگ معدنی کرمان در بخش مسئولیت های اجتماعی و تسری آن به همه نقاط استان گفت: سیرجان، شهربابک و رفسنجان به برکت معادن خدادادی توسعه پیدا کرده‌اند، من این اجازه را از شما مردم سیرجان می خواهم که به بچه های زهکلوت، اُروزئیه و دیگر مناطق محروم استان نیز کمک های معدنی را برسانیم و سیرجانی ها در کنار دیگر اهالی استان، حامی همه‌جانبه و متوازن استان باشند.

استاندار کرمان گفت: توسعه استان باید متوازن باشد و مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در توسعه تمام مناطق استان مدنظر قرار گیرد.

 

مدارس ورزش ایجاد شود

زینی‌وند در ادامه ایجاد مدارس ورزش را در سطح استان خواستار شد و گفت: مدارس ورزش در رشته های مختلف جوانان و بچه های استان را آماده کنند تا شاهد حضور آنان در لیگ های بعدی باشیم و در بحث ایجاد و توسعه زیرساخت های ورزشی هم تلاش کنیم ورزش را به همه مناطق استان ببریم.

 

یک درخواست و پاسخ استاندار: زیباییِ کرمانِ یکپارچه را پاس بداریم

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: استعدادهای ویژه‌ای در مناطق مختلف شکل گرفته و اگر نتوانیم این استعدادهای خدادادی جوانان را حفظ کنیم دچار سرخوردگی و ناامیدی خواهند شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: ما در مجلس کمک می کنیم آنچه ظرفیت استان هست محقق شود؛ در بخش اقتصادی در استان اتفاقات خوبی رقم خورده است که ما هم در مجلس پیگیر این اتفاقات خوب و ظرفیت ها هستیم.

پورابراهیمی با بیان اینکه برای ارتقای جایگاه ورزش استان کمک می‌کنیم اظهار داشت: آغازی برای تحولات بزرگ در ورزش استان می بینیم و اینک ابتدای کار هستیم.

حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: همه عرصه های پیشرفت برای جوانان ما آماده است و مسیر حرکت ورزش سیرجان سرعت بیشتری دارد تا گام های بزرگ دیگر را برای قهرمانی بردارد.

وی افزود: سیرجان بالاترین سرانه ورزشی را در سطح آسیا به ازای هر نفر ۲.۵ متر دارد؛ اینک شهرستان سیرجان ۱۰۰ جوان ملی پوش و ۳۰۰ باشگاه ورزشی خصوصی دارد و این جایگاه، قهرمان پرور است.

حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان نیز گفت: بسترهای خوبی در همه زمینه ها و ورزش در شهرستان فراهم شده که باید عرصه را به جوانان بدهیم تا آماده باشند و پله های قهرمانی را در همه زمینه های ورزشی و فرهنگی طی کنند؛ امروز این باورها برای جامعه به مرحله یقین رسیده است.

در این مراسم از بازیکنان و دست اندرکاران تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان تجلیل شد و جشن بزرگ قهرمانی این تیم با شادی و نورافشانی در نیمه شب پایان یافت.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان ۲۳ مهرماه امسال با شکست العربی قطر فاتح رقابت‌های والیبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در تایلند شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.