حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » قیمت مرغ در کرمان بر اساس ابلاغ ستاد تنظیم بازار کشور تعیین می‌شود

قیمت مرغ در کرمان بر اساس ابلاغ ستاد تنظیم بازار کشور تعیین می‌شود معاون امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: مقرر شد قیمت مرغ در این استان بر اساس ابلاغ ستاد تنظیم بازار کشور اعمال شود و تمام استان‌ها از ۱۶ آذرماه ۹۹ مکلف به رعایت این ابلاغ هستند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حسین مهرابی در حاشیه نشست تنظیم بازار استان کرمان افزود: ستاد ملی تنظیم بازار قیمت مرغ را ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان مصوب کرده که از فردا (یکشنبه) در سراسر این استان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده در حال حاضر ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان در مرغ‌داری‌ها است که با هزینه‌های کشتار و حمل به عدد ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان می‌رسد.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: هفته گذشته ۴۰۰ تن مرغ منجمد در این استان توزیع شد و با وجود عرضه مرغ گرم، تدابیر کاهش مرغ منجمد در بازار اتخاذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: تعدادی از مرغ‌داران به علت دریافت نکردن ۱۰۰ درصد نهاده‌های یارانه ای دچار خسارت می‌شوند لذا مقرر شد که لیستی از مرغ‌داران خسارات دیده توسط اتحادیه و تعاونی‌ها تهیه شود.

مهرابی بیان داشت: ظرف ۴۸ ساعت آینده راهکاری های پیشنهادی برای جبران خسارت این افراد اعلام شود و سازمان جهاد کشاورزی متعهد شد که راهکارهای حمایت از آنان را پیگیری و رسیدگی کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.