حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » سه تن آرد یارانه ای خارج از شبکه در ریگان کشف شد

سه تن آرد یارانه ای خارج از شبکه در ریگان کشف شدبه گفته رئیس اداره صمت ریگان در راستای اقدامات نظارتی و مبارزه با گران فروشی سه تن آرد یارانه ای که باید در مناطق عشایری توزیع می شد در بخش مرکزی این شهرستان کشف شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: پرویز جلالی افزود: در راستای اقدامات نظارتی، مبارزه با گران فروشی و تخلفات صنفی طی بازرسی های انجام شده به همراه بازرسین اتاق اصناف و گزارشات سامانه ۱۲۴ مقدار سه تن آرد یارانه ای در یک منزل در بخش مرکزی ریگان کشف شد.

رئیس اداره صمت ریگان عنوان کرد: برای این میزان کشفیات به عنوان عرضه خارج از شبکه پرونده تشکیل شده و جهت صدرو حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

جلالی افزود: همچنین تعداد پنج واحد صنفی به دلیل تخلفات گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی همچنین اعلام کرد: طی بازرسی های یکماه گذشته نیز برای تعداد۱۸ واحد صنفی که تخلفاتی از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره را داشتند پرونده تخلف تشکیل وبه اداره تعزیرات ارسال شد.

جلالی عنوان کرد: از تمامی شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه وغیره مراتب را با شماره تماس ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت و یا بصورت حضوری اعلام نمایند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.