حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » مرحوم آیت الله ایمانی ترویج معارف دینی را استمرار بخشید

 مرحوم آیت الله ایمانی ترویج معارف دینی را استمرار بخشیدوزیر اطلاعات در پیامی درگذشت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس را تسلیت گفت و بیان کرد: این مرحوم علاوه بر مسئولیت های متعدد و اثرگذار، فعالیت های دینی و علمی و ترویج معارف دینی را با جدیت استمرار بخشیده است.

...

کاوش نیوز: در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی آمده است: خبر ارتحال حضرت آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز باعث تاثر و تألم گردید. آن مرحوم، در کنار مجاهدت های علمی و ترویج معارف دینی، از سال های آغازین نهضت حضرت امام خمینی(ره) فعالیت های مبارزاتی چشمگیری داشته و در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، علاوه بر مسئولیت های متعدد و اثرگذار، فعالیت های دینی و علمی و ترویج معارف دینی را با جدیت استمرار بخشیده است.
وزیر اطلاعات در ادامه این پیام بیان کرده است: اینجانب درگذشت یار دیرین حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و آن عالم ربانی،استاد حوزه علمیه و روحانی مبارز را به محضر رهبر معظم انقلاب، علمای معزز و طلاب گرامی، ملت شریف و بزرگوار ایران، به ویژه مردم شهید پرور و متدین خطه ی فارس و به خصوص بیت معزز ایشان و بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای روح آن مبارز نستوه، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسالت می کنم.
آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز، دوشنبه شب 17 اردیبهشت 97 به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.
وی که از اواخر بهمن 78 امام جمعه شیراز شد، هشتم اردیبهشت 97 استعفای خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب کرد. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.