حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » انجام بیش از ۱۲ هزار ماموریت اورژانس ۱۱۵ ایلام طی امسال

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ایلام از انجام بیش از ۱۲ هزار ماموریت اورژانس ۱۱۵ ایلام طی امسال خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: صید نور علیمرادی صبح روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان در فضای مجازی، اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری در مجموع ۱۲ هزار و ۶۴۶ ماموریت توسط پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای جهت امداد رسانی به مصدومین و بیماران انجام شده است.

وی افزود: همچنین طی این مدت ۴۹ هزار و ۵۶۰ تماس با مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس ۱۱۵ برقرار گردیده است که از این تعداد ۱۰ هزار ۸۸۳ مورد منجر به اعزام آمبولانس، ۳۶ هزار و ۸۱۸ مورد مشاوره و تماس‌های متفرقه و یک هزار و ۸۵۹ مورد نیز مزاحمت تلفنی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ماه در مجموع ۶۸ ماموریت توسط اورژانس هوایی اورژانس ۱۱۵ استان انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین در نیمه اول سال توسط ستاد هدایت بیماران (MCMC) ۲۳۶۶ مورد پذیرش اعزام بین مراکز درمانی داخل استان و ۱۹۳ بیمار نیز با هماهنگی‌های این به مراکز درمانی خارج استان اعزام شده‌اند.

علیمرادی تصریح کرد: هم اکنون ۴۴ پایگاه جاده‌ای، شهری و هوایی در سطح استان فعال می‌باشد که از این تعداد ۳۰ پایگاه جاده‌ای، ۱۳ پایگاه شهری و یک پایگاه نیز هوایی است.

وی همچنین تعداد پرسنل مشغول به کار در اورژانس ۱۱۵ ایلام را ۳۹۲ نفر عنوان کرد و گفت: مهمترین وظیفه فوریت‌های پزشکی رسیدن بر بالین بیمار در کوتاه‌ترین زمان ممکن و جلوگیری از صدمات بیشتر مصدومان در صحنه حادثه و در نهایت انتقال مصدومین و بیماران از منزل یا محل حادثه به مراکز درمانی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.