حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.



 استخر آساره دچار آتش شدهمزمان با بارش شدید باران و رعد و برق پنجشنبه شب، استخر آساره شهر ایلام دچار آتش سوزی و نشت گاز شد.

...

کاوش نیوز: رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان ایلام در جمع خبرنگاران با ذکر اینکه در این حادثه کسی فوت نشده تعداد مصدومان انتقال یافته به بیمارستان را 11 نفر عنوان کرد که همگی تحت درمان قرار گرفتند.
دکتر صیدنور علی محمدی گفت: نشت و نشر گاز کولر استخر آساره موجب مسمومیت و صدمه دیدن این افراد شده است.
از سوی دیگر مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری ایلام حادثه را آتش سوزی و تعداد افراد مصدوم را 14 نفر عنوان کرد که 11 نفر آنها آسیب دیدگی جدی داشتند.
پرویز شریفی اظهار کرد: هم زمان با بارش و رعد و برق، بخش سونای خشک استخر آساره شهر ایلام دچار حریق شد که بلافاصله افراد به بیرون انتقال یافتند.
وی یادآور شد: افراد آسیب دیده پس از عملیات ماموران آتش‌نشانی به اورژانس تحویل و پس از مداوای اولیه به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.
مدیرعامل آتش نشانی ایلام افزود: هم‌اکنون حادثه تحت کنترل بوده و مصدومان که به علت استنشاق مونوکسید کربن مصدوم شده‌اند مداوا و در وضعیت مناسبی به سر می‌برند.
شریفی با ذکر اینکه از لحظه‌ وقوع حادثه هفت تیم عملیاتی به محل اعزام شدند، اطمینان داد: آتش‌سوزی به صورت کامل مهار و خاموش شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.