حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » حضور رئیسی در ریاست جمهوری به معنای خلع ید دست درازان بیت‌المال است

رئیس ستاد شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در ایلام گفت: رئیسی با تمامی کسانی که به بیت‌المال دست درازی کردند، برخورد کرد و حال اگر خودش در جایگاه ریاست جمهوری قرار گیرد دست چنین افراد دست درازی را قطع می‌کند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: سید حبیب موسوی‌مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اقای رئیسی با تمامی کسانی که به بیت‌المال دست درازی کردند، برخورد کرد.

وی افزود: اگر خودش در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت دست چنین افراد دست درازی را قطع می‌کند و با توجه به شعار اینکه رقیب من اشرافی گری و فساد است روال خوبی پیش خواهد گرفت.

 

انقلاب اسلامی آرزوی همه انبیا الهی است

قاسمی جانشین ستاد رئیسی گفت: در جریان انقلاب اسلامی هیچ حزب و جناح سیاسی نداریم چرا که همه در زیر بیرق ولایت در فعالیت هستند؛ انقلاب اسلامی آرزوی همه انبیا الهی است.

وی افزود: مدیران این کشور باید در تراز انقلاب اسلامی باشند، اصول انقلاب اسلامی ظلم ستیز است اما در تشکیل دولت‌ها برخی از مفاسد به وضوح دیده می‌شوند.

جانشین ستاد رئیسی ادامه داد: چرا در میدان دفاعی در اوج قدرت هستیم اما در دولت ضعیفیم؟ چون در آنجا تفکر انقلابی حرف اول را می‌زند؛ رییسی برای دفاع از تفکر انقلابی و بسط این تفکر بر کل دولت به این میدان وارد شده است.

وی افزود: مدیری که در تراز انقلاب نباشد، ملت باید آن را از میدان خارج کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.