حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » ۱۳ آبان سیطره استکبار جهانی در ایران اسلامی را برچید

فرماندار ایلام راهپیمایی ۱۳ آبان را نماد وحدت و انسجام ملی دانست و گفت: در این روز سیطره استکبار جهانی در ایران اسلامی برچیده شد.

...

کاوش نیوز: خیراله گراوند در نشست دستگاه های اجرایی شهرستان به مناسبت راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: این روز تاریخی نماد استکبارستیزی، مقابله با استبداد و پایداری ملت بزرگ ایران در راستای تحقق ارزش‌های والای ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر باشکوه‌تر برگزار شدن این روز تاریخی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی افزود: امروز باید روحیه استکبارستیزی و انقلابی‌گری ملت ایران در بین دانش‌آموزان، جوانان، نوجوانان و آحاد مختلف جامعه حفظ و ترویج‌ شود.

فرماندار ایلام یادآور شد: بدون تردید همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش‌آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره)، هیمنه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

گراوند با دعوت از مردم شهیدپرور ایلام برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: مردم غیرتمند و انقلابی این شهرستان بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه، ضمن محکومیت زورگویی ها و جنایت های مستکبران در سراسر دنیا، حماسه ای بی نظیر را در تاریخ این مرز و بوم خلق خواهند کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این نشست گفت: ۱۳ آبان یادآور رویدادهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ پرفراز و نشیب نهضت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: این روز به عنوان نماد تسلیم ناپذیری، اقتدار و صلابت ملت در پیشگاه جهانیان است.

وی یادآور شد: سخنران این مراسم سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس است و راهپیمایی در مسیرهای میدان ۲۲ بهمن، چهارراه رسالت، خیابان آیت الله حیدری و میدان کشوری ساعت ۹ و نیم صبح برگزار می شود.

۱۳ آبان یادآور سه رویداد تاریخی شامل تبعید امام راحل به ترکیه، قتل عام دانش آموزان مبارز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست؛ این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.