حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » ساخت اولین تماشاخانه ایلام در مرحله پایانی قرار دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ساخت اولین تماشاخانه ایلام به عنوان مطالبه ای دیرین و محلی ضروری برای تمرین و اجرای گروه‌های نمایشی با پیشرفت فیزیکی مناسب جریان داشته و هم اکنون در مراحل پایانی قرار گرفته است.

...

کاوش نیوز: عمران خودآموز افزود: انتظار می رود مرحله اول و عمرانی این تماشاخانه تیرماه سال جاری افتتاح شود.

وی گفت: 3 میلیارد و 700 میلیون ریال تاکنون برای اجرای این طرح هزینه شده است.

وی فاز اول طرح تماشاخانه را شامل گودبرداری، جابجایی تاسیسات برق و کف سازی، ایجاد شبکه پروفایل و اجرای سقف کاذب و دیوار بندی و تقسیم فضا و ساخت بنا عنوان کرد و گفت: تکمیل و تجهیز موارد حرفه ای مرتبط با نور و صدا در قالب مرحله دوم و نهایی این طرح انجام می گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام خاطر نشان کرد: ساخت این پلاتو در قالب سفرهای شهرستانی استاندار ایلام در سال 97 موردتوجه و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ایلام مصوب شد.

خود آموزگفت: این طرح بر اساس استانداردهای لازم برای ساخت پلاتو طراحی‌ و شده و محل مناسبی برای تمرین و اجرای گروه‌های نمایشی و تئاتر استان ایلام خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تکمیل و تجهیز کامل و افتتاح این تماشاخانه را موثر در تقویت هرچه بیشتر تئاتر به عنوان یکی از فعالیت های هنری موفق ایلام عنوان کرد و گفت: هنرمندان تئاتر این استان سال گذشته درمجموع 50 مقام در جشنواره‌ای مختلف منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی کسب کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.