حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » مشارکت پنج هزار ایلامی در پویش صحن حرم، مدرسه‌ام

مشارکت پنج هزار ایلامی در پویش صحن حرم، مدرسه‌اممدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: حدود پنج هزار نفر از مردم این استان در پویش ملی صحن حرم، مدرسه‌ام شرکت کرده اند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: جلال حمره اظهار داشت: مردم استان در قالب این پویش با تقبل حداقل هزینه یک آجر به مبلغ ۵۰ هزار ریال می‌توانند به این پویش بپیوندند.

وی افزود: در راستای طرح آجر به آجر که با هدف جذب مشارکت‌های خُرد مردمی حتی به اندازه یک آجر در امر مدرسه‌سازی است، پویش‌های مختلف نظیر مهر را با محرم آغاز کنیم، من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من، آجرهای مهربانی و به رنگ مدرسه اجرا می شود که به همت مردم سخاوتمند ایلام این استان در پویش‌های مذکور جزء استان‌های برتر کشور بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام با اشاره به اجرای پنجمین پویش با عنوان صحن حرم، مدرسه‌ام در راستای طرح تحولی آجر به آجر در استان، تاکید کرد: در مراحل قبلی مبالغ آن برای احداث مدارس همان استان هزینه می‌شد که در این پویش مبالغ جمع‌آوری شده از این طریق، به نیت امام هشتم امام رضا (ع)، صرف ساخت هشت مدرسه برای دانش‌آموزان استثنایی در استان‌های مختلف کشور می‌شود.

حمره با اشاره به استقبال مردم استان در پویش ملی «صحن حرم، مدرسه‌ام»، اضافه کرد: در این پویش هم ایلام در پی مشارکت خوب هم‌ استانی‌ها در جایگاه چهارم کشوری قرار گرفته است.

وی ضمن دعوت از مردم به عضویت در این پویش گفت: نیک‌اندیشان و خیران مدرسه‌ساز می‌توانند با مراجعه به کانال مهر مدرسه در شبکه اجتماعی شاد و یا از طریق وب سایت ajorBajor.ir در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.