حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » قطعه بندی مرغ در ایلام باید در حضور مشتری صورت گیرد

قطعه بندی مرغ در ایلام باید در حضور مشتری صورت گیرد معاون دامپزشکی ایلام با بیان اینکه توزیع و عرضه هرگونه مرغ قطعه بندی شده به صورت فله‌ای اکیدا ممنوع است گفت: مرغ باید در مراکز عرضه در حضور خود مشتری قطعه‌بندی شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: خادمی معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام گفت: توزیع و عرضه هرگونه مرغ قطعه بندی شده به صورت فله‌ای اکیدا ممنوع است، مرغ باید در مراکز عرضه در حضور خود مشتری قطعه‌بندی شود تا شرایط دیفراست مرغ منجمد و عرضه به عنوان مرغ تازه فراهم نشود.

وی افزود: تعدادی از عاملان عرضه،  فرآورده‌های خام دامی منجمد را دیفراست کرده و تحت عنوان مرغ تازه کشتار روز قطعه بندی کرده و به مشتری تحویل می‌دهند.

معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام ادامه داد: لذا اکیپ‌های  نظارتی و بازرسین بهداشتی این اداره کل در صورت مشاهده اینگونه موارد ضمن جمع آوری و ضبط فرآورده قطعه بندی شده فله‌ای و فاقد بسته بندی مجاز، با عاملین اینگونه تخلفات برخورد و به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

وی در پایان گفت: از هم استانی‌های گرامی درخواست داریم از خرید مرغ قطعه بندی شده که در حضور آنها تهیه نشده باشد و یا فاقد بسته بندی مجاز و درج مشخصات و قیمت مصوب است خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات موارد را به تلفن ارتباط مردمی روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام به شماره 1512 گزارش دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.