حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » محدودیت‌ها درکاهش ابتلا به کرونا در میناب مؤثر بوده است

فرماندار ویژه میناب گفت: تعطیلی‌ها و محدودیت‌های هفته گذشته تا ۹۰ درصد درکاهش روند ابتلای افراد در این شهرستان به بیماری کرونا تاثیر گذار بوده اما تا رسیدن به مرحله قابل اتکا همچنان باید رعایت دستور کارهای بهداشتی و کاهش رفت وآمد ها همچنان ادامه یابد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مجید سلحشور تاکید کرد: بیمارستان میناب همچنان مملو از بیمارستان کرونایی و وضعیت شهرستان وخیم است.

وی ادامه داد: البته ماه‌هاست که در اوج شیوع کرونا قرار داریم و اگر روند رعایت دستورکارهای بهداشتی همچنان ادامه یابد و تعداد ابتلاها و بسترها کاهش یابد می‌توان در خصوص عبور از این نقطه اظهار نظر کرد.

وی اضافه کرد: میزان رعایت محدودیت‌ها و توجه به ممنوعیت‌ها از سوی مردم در یک هفته گذشته در مجموع رضایت بخش بود و مردم همکاری و توجه بسیار خوبی به نکات بهداشتی داشته‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر دیگر در استان بر اثر کرونا فوت شدند و شمار کل جانباختگان به ۲ هزار و ۲۶ نفر رسید.

دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: جانباختگان شامل ۶ مرد و پنج زن در بازه سنی ۱۰ ماه تا ۹۳ سال از بندرعباس، قشم، حاجی آباد، رودان، جاسک و بستک بودند.

وی بیان داشت: کودک ۱۰ ماهه به بیماری زمینه ای مبتلا بود و به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: با بستری شدن ۱۹۷ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها در استان به هزار و ۱۱۶ نفر رسید.

نوروزیان ادامه داد: اکنون ۱۳۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۵۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی اضافه کرد: کل واکسن‌های تزریق‌شده در هرمزگان  ۵۱۹ هزار و ۱۸۷ دز بوده که دز اول ۳۸۳ هزار و ۹۰۲ مورد و دز دوم ۱۳۵ هزار و ۲۸۴ مورد است.

این مسوول ادامه داد: در شبانه روز گذشته نیز ۶ هزار و ۶۴۰ دز واکسن به مردم هرمزگان تزریق شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.