حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » نامنویسی 415 نفر در انتخابات شورای شهر در هرمزگان

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: تا پایان ششمین روز از ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات شوراهای شهر در هرمزگان، 415 نفر ثبت نام کرده‌اند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: علی رئوفی با اشاره به آخرین مهلت نام نویسی از داوطلبان کاندیداهای انتخابات شورای شهر در هرمزگان تا ساعت 18 امروز سه شنبه 26 اسفندماه، اظهار کرد: از فعالان اجتماعی و نخبگان حوزه‌های مختلف می‌خواهیم که با حضور در انتخابات و نامزدی برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهرهای هرمزگان، در ساختن آینده و توسعه هرمزگان مشارکت کنند.

وی افزود: نام نویسی ساعت ۱۸ امروز به پایان می‌رسد و با توجه به زمان اندک باقی مانده افراد داوطلب برای نام نویسی اقدام کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: داوطلبان برای نام نویسی غیرحضوری می‌توانند با دریافت نرم‌افزار گوشی تلفن همراه و یا نسخه قابل نصب بر روی رایانه از طریق پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir و دریافت پیامک مبنی بر نام‌نویسی قطعی از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ اقدام کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.