حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » نمایشگاه دستاوردهای کیفی حوزه ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان افتتاح شد

با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت اموزش و پرورش،

نمایشگاه دستاوردهای کیفی حوزه ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای محتوا و درسنامه، کمیته معین، پیش دبستانی و برنامه‌های کیفیت بخشی حوزه ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش افتتاح شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این آیین گفت: این نمایشگاه به همت مجموعه معاونت ابتدایی از یکهزار و ۴۲ تولید محتوای الکترونیکی، ۱۵۸ درسنامه و ۱۳۹ فایل صوتی معلمان دوره ابتدایی آموزش و پرورش استان در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تشکیل شده است.

ایرج بیت اللهی افزود: برای تولید این محتواهای یادگیری، هشت منطقه رودان، میناب، ناحیه یک بندرعباس، ناحیه ۲ بندرعباس، بستک، بندرلنگه، قشم و شهاب مشارک داشتند و بیش از ۱۹ هزار و ۴۴۴ نفر ساعت برای تهیه این آثار زمان صرف شده است.

وی تصریح کرد: برای بهره‌گیری مناسب زحمات این تلاشگران، آثار تولیدی در ۱۰ گروه شاد بارگذاری و در اختیار دانش آموزان و سایر معلمان استان هرمزگان قرار داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: دوره ابتدایی به عنوان سنگ بنای نظام تعلیم و تربیت از اهمیت خاصی برخوردار است و روحیه خلاقیت و نوآوری و توجه به روش‌های نوین آموزشی در این دوره، مورد اهتمام ویژه آموزش و پرورش استان و معلمان در مدارس است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.