حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جشن اقتدار ملت ایران است

۲۲ بهمن روز جشن ملی همه ایرانیان و حضور پور شور در این جشن نمایش اقتدار ملت ایران است.

...

کاوش نیوز: استاندار هرمزگان در پیامی ضمن دعوت مردم به حضور پرشور و گسترده در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: باید هر ساله در گرامیداشت آن فعالانه و به شکل گسترده و باشکوه حضور یابیم تا قدر نعمت انقلاب را که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آورد، بیشتر بدانیم.

در ادامه پیام فریدون همتی آمده است: حضور در این شکرانه یادآوری پیروزی شکوهمند ملت بزرگ ایران به کل جهان است.

در بخش دیگری از پیام استاندار هرمزگان آمده است: ۲۲ بهمن روزی ماندگار و شکوهمند در تاریخ سرزمین ایران است که در آن ملت سرافراز ایران به حکومت طاغوت پایان داد و در تحولی بزرگ مقدمات برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم ساخت.

در این پیام هم‌چنین عنوان شده است: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این روز تاریخی با رشادت، فداکاری و نثار خون هزاران شهید و پیروی مردم از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) به دست آمد.

در پیام همتی افزوده شده است: این‌جانب از آحاد مختلف مردم نجیب، شریف و انقلابی استان هرمزگان دعوت می کنم تا در کنار هم در این خطه از سرزمین ایران اسلامی، همچون گذشته حضوری گسترده داشته باشند و بار دیگر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همگان نشان دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.