حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » یک محموله سلاح قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در نهاوند کشف شد

یک محموله سلاح قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در نهاوند کشف شدروابط عمومی اداره کل اطلاعات استان همدان اعلام کرد که سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق به کشف و ضبط یک محموله سلاح قاچاق در شهرستان نهاوند شدند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: با اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) یک محموله سلاح جنگی شامل ۱۵ قبضه کلت کمری، یک قلبضه سلاح کلاشینکف و دیگر اقلام حین انتقال به شهرستان نهاوند کشف و ضبط شده است.

براساس این گزارش، همچنین در این رابطه ۲ قاچاقچی سلاح که از عناصر شرور منطقه نیز هستند، دستگیر و با تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضایی شدند.

«عباس آزادبخت» دادستان عمومی و انقلاب نهاوند نیز با اعلام خبر انهدام باند تهیه و توزیع سلاح‌های غیرمجاز در این شهرستان، گفت که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند تهیه و توزیع سلاح‌های جنگی و شکاری غیرمجاز در نهاوند شناسایی و منهدم شد.

وی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه در پی رصد اطلاعاتی و با تلاش شبانه‌روزی این باند شناسایی و ۲ عضو آن دستگیر شدند، افزود: ۱۹ قبضه سلاح شامل ۱۵ سلاح جنگی از نوع کلاشینکف و کلت کمری، چهار قبضه سلاح شکاری و مقادیری فشنگ از این باند قاچاق کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند از شهروندان خواست هرگونه اخبار در ارتباط با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم زنندگان نظم و امنیت را به شماره ۱۱۳ وزارت اطلاعات گزارش کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.