حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » افزایش نظارت بر بازار استان با استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی

استاندار گلستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار مطرح کرد:

افزایش نظارت بر بازار استان با استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی

استاندار گلستان گفت: استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی حلقه گمشده نظارت بر بازار استان است که باید از این توانمندی بیش از پیش کمک گرفت.

...
به گزارش کاوش نیوز، استاندار گلستان در چهاردهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان بر استفاده از ظرفیت‌های نهادهای مردمی بسیج، سپاه قرارگاه ۱۷ ربیع و همچنین دیده‌بانی پیشگیری از جرم دادگستری برای نظارت بر بازار تاکید کرد.
علی محمد زنگانه گفت: بهره گیری موثر از ظرفیت نهادهای مردمی می توانند نقش عمده و موثری در تنظیم بازار و کاهش فشار به مردم شریف استان داشته باشد.
استاندار گلستان یادآور شد: خوشبختانه مشکلی در تامین مرغ، تخم‌مرغ و دیگر کالاهای استراتژیک در استان نداریم و از فرمانداران می‌خواهم کمبودهای احتمالی را با رصد به موقع بازار و موانع پیشروی تولیدکنندگان به استان اعلام نمایند، تا جهت رفع کمبودها و موانع احتمالی اقدام بهینه و موثر انجام شود.
دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: باید به گونه‌ای اقدام کنیم که کمترین فشار در بازار متوجه مردم عزیز و ولایتمدار استان شود.
لازم به ذکر است در این جلسه تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی و معاون هماهنگی امور اقتصادی گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه های نظارت بر بازار و پشتیبانی از تولیکنندگان و مصرف کنندگان را ارائه کردند و پیرامون آن تبادل نظر و تصمیم گیری صورت گرفت.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.