حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » گازرسانی به 8 روستای دیگر آزادشهر تا زمستان آینده

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از اتصال 8 روستای دیگر آزادشهر به شبکه سراسری گاز تا زمستان آینده خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ علی طالبی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به هشت روستای آزادشهر با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار گفت: روستاهای اسلام‌آباد، معصوم‌آباد، قشلاق، رودبار،وطن، نرگس‌چال، رحیم‌آباد وحاجی‌آباداین شهرستان با مجموع هزارخانوار از گازخانگی بهره‌مند نبودند که امسال با انتخاب پیمانکارعملیات گازرسانی به این روستاها آغاز شد.

وی افزود:عملیات گازرسانی به این روستاها توسط پیمانکاروکارفرمایی شرکت گازگلستان با سرعت درحال انجام است و موانع و مشکلات احتمالی با همکاری فرماندار آزادشهروسایر مسوولان استانی وشهرستان برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی تا قبل از شروع فصل زمستان سال آینده عملیات گازرسانی به این روستاها در مجموع با انجام ۳۶ کیلومتر خط انتقال اصلی و فرعی پایان می‌یابد و این شهرستان در  برخورداری از گاز، سبز خواهد شد.

طالبی تصریح کرد: علاوه برآن گازرسانی به ۲۰ روستای گلستان دردست برنامه است که با تکمیل آن حدود ۲۵ هزار مشترک به جمع مشترکان شرکت گازاستان اضافه می‌شود.

وی افزود: گلستان حدود ۶۱۵ هزارمشترک گاز دارد وهم اینک ۱۰۰ درصد ساکنان ۳۳ شهراستان ازگازطبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های امسال، جمعیت بهره‌مند روستایی استان به ۹۹ درصد برسد و گلستان به لحاظ برخورداری مردم از گازطبیعی درجایگاه سبز قرارگیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.