حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » سامانه ناپایدار بارشی از روز چهارشنبه در استان

مدیر دفتر مطالعات شرکت آب منطقه ای گلستان خبر داد:

سامانه ناپایدار بارشی از روز چهارشنبه در استان

سامانه ناپایدار بارشی از روز چهارشنبه در استانمدیر دفتر مطالعات شرکت آب منطقه ای گلستان از ورود سامانه ناپایدار بارشی از روز چهارشنبه در استان خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ حسین دهقان گفت: با توجه به اخطاریه اداره کل هواشناسی در تاریخ 3 مرداد ماه و ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و وقوع سیلاب در استان از روز چهارشنبه 6 مرداد در استان تا پایان هفته وجود دارد.

اظهار کرد: بر اساس هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان، سامانه ناپایدار بارشی از روز چهارشنبه 6 مرداد تا 8 مرداد ماه  به استان نفوذ کرده که پیامد آن، رگبارورعدوبرق، کاهش دما، وزش باد نسبتا" شدید و احتمال بارش تگرگ خواهد بود. وبه واسطه وقوع بارش های رگباری ، آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب ناگهانی رگبارهای محلی و نقطه ای، به ویژه در نواحی کوهستانی و کوهپایه ای استان دور از انتظار نیست.

گفتنی است شرکت آب منطقه ای گلستان از هم استانی ها خواست در حاشیه رودخانه های دایمی و فصلی استان توقف نکنند و همچنان از نزدیک شدن به رودخانه ها ، مسیل ها ، مخازن سدها و مناطق مستعد وقوع سیل خودداری نمایند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.