حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » بارندگی تا دو شنبه 23 تیر ادامه دارد

سرپرست دفتر مطالعات پایه شرکت آب منطقه ای گلستان از توجه به هشدار سطح زرد شماره 14 اداره کل هواشناسی استان گلستان و سازمان هواشناسی کشور و ادامه بارندگی و رگبار تا روز دو شنبه 23 تیر جاری خبر داد.

 

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مهندس فرازجو افزود: بارش متوسط استان از ابتدای تیر تا 21 تیر سال جاری حدود 14 میلیمتر بوده است که نسبت به دوره مشابه درازمدت حدود 40 درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت: بارش متوسط استان از ابتدای سال آبی ( اول مهر 98 ) تا 21 تیر حدود 463 میلیمتر بوده است که نسبت به دوره مشابه درازمدت حدود 12درصد افزایش داشته است.

سرپرست دفتر مطالعات پایه شرکت آب منطقه ای گلستان تصریح کرد: در سامانه بارشی هفته جاری نیز با توجه به ماهیت بارش های فصلی، احتمال بالا آمدن ناگهانی آب مسیل ها و افزایش نسبی سطح آب رودخانه ها وجود دارد لذا شرکت آب منطقه ای گلستان از هم استانی های عزیز و گردشگران محترم خواهشمند است در حاشیه رودخانه های دایمی و فصلی استان توقف نکنند و همچنان از نزدیک شدن به رودخانه ها، مسیل ها، مخازن سدها و مناطق مستعد وقوع سیل خودداری کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.