حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » راهکارهای سه گانه صرفه جویی در مصرف گاز را تشریح کرد

راهکارهای سه گانه صرفه جویی در مصرف گاز را تشریح کردمدیر عامل شرکت گاز گلستان راهکارهای صرفه جویی در مصرف گاز را به سه بخش محدودیت قیمتی، اصلاح ساختمان و تجهیزات گازی تقسیم کرد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛  علی طالبی امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به بهره برداری 9 روستا و 120 واحد صنعتی از نعمت گاز طی سال جاری گفت: با جذب 854 میلیارد ریال سه هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند که 5 روستا را نیز در برنامه کلنگ  زنی برای گازدار شدن داریم.

به گفته وی سال آینده 50 روستا را در فاز اجرایی برای برخورداری از نعمت گاز قرار داده ایم که از 997 روستای سراسر استان بیش از 950 روستا از این نعمت الهی بهره مند می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان در ادامه افزود: خطوط صنایع ما به شکل مویرگی متقاضی گاز می شوند و ما پا به پای صنعت می رویم تا در تولیدات دامی و گیاهی با انرژی گاز طبیعی به مرحله رقابتی برسیم.

وی ضمن گلایه مندی از مصرف بی رویه انرژی از سوی هم وطنان در کشور اظهار داشت: ما با 34 تریلیون مترمکعب منابع گاز در کشور یکی از پرمصرف ترین کشورهای منطقه محسوب می شویم.

طالبی شدت مصرف انرژی را در ایران2 و نیم برابر میانگین جهانی اعلام کرد و گفت: در کشور طی 24 ساعت 840 میلیون مترمکعب گاز طبیعی تولید می شودو این در حالی است که بیش از 19 هزار مشترک بیش از 600 میلیون مترمکعب گاز مصرف می کنند و این عدد ناگواری است.

وی در ادامه با بیان این که بعدها از نسل ما به عنوان نسل مصرفی یاد می کنند که بی ضابطه انرژی را مصرف کردیم، تصریح کرد: این مسئولیت روشنگری حقوق اجتماعی کماکان به عهده رسانه هاست که پل ارتباطی بین مردم و جامعه هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.